fredag 8. august 2014

DRIVHUS

Jeg drømmer om et drivhus i hagen, et bittelite et, hvor krydderurtene kan dyrkes og faktisk trives. De fleste urter liker seg best utendørs enn på kjøkkenbenken. Vi er ikke så velsignet her i Norge med at temperaturen holder seg jevn hele året. Et drivhus med lys og varme hadde vært bra. Hvem vet? Kanskje en dag? Enn så lenge får de pynte opp på kjøkkenet i minidrivhuset mitt fra Ikea. De søte håndlagde etikettene fant jeg på Etsy. Mens jeg holder disse urtene i live kan jeg drømme om det lille drivhuset mitt i hagen. Det er vel lov å drømme? 





Marthe

2 kommentarer:

  1. Nydelige og friske bilder :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei
    Kan du være så snill og legge ut oppskriften på det hjemmebakte brødet som du har bilde av på instagram.
    Det så kjempegodt ut :)

    SvarSlett